viiid ponnysadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ökenvind
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 722
Ö

Ökenvind

Det verkar inte lätt att hitta en riktigt vid ponnysadel, helst hoppmodell, storlek 15. Vi provade en Wintec 15 med vitt järn (det vidaste) och det blir för trångt över bogarna! Ponnyn ifråga har låg manke, relativt rak rygg och lite, lite överbyggd baktill. Var hittar alla andra sina sadlar? Det kan väl inte bara vara vi som har ett russ som är bred över ryggen?:smirk:

Sv: viiid ponnysadel

Jag tror att Wintec Wide är ännu vidare än det vita koppjärnet till den vanliga Wintec sadeln. Men om den finns i 15 det vet jag inte!

Liknande trådar

Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 560
Utrustning Vill bara inleda med att skriva att jag självklart kommer konsultera sadelutprövare vid köp av sadel, letar bara tips på sadelmodeller...
Svar
4
· Visningar
1 553
Senast: Bison
·
Utrustning Behöver få lite tips på sadel som kan passa en häst med lite manke, bred (ca 110 grader), platt och relativt rak. Har tidigare haft en...
Svar
10
· Visningar
3 061
Utrustning Jag har nyligen köpt en häst, väldigt roligt naturligtvis, men problemen började direkt när jag skulle börja leta efter en passande...
Svar
17
· Visningar
2 673
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka