Vikbar lunnarbåge.

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare mul
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 174
Sv: Vikbar lunnarbåge.

Jag har inte kört med någon, men en kompis har gjort en för inte så länge sen, och var väldigt nöjd med den.

Det måste ju bli mjukare för hästen att dra i och med att bågen blir rekad.

Lotta

Ja, det borde det. Jag har en stel bara och blev nyfiken på de vikbara när jag fick höra om dom. Du har inget foto på den vikbara din kompis gjort?:)

Neej, har bara hört talas om den, och vi bor en bra bit ifrån varann. Jag tror dock att jag har bild på en som var lite rörlig, som jag såg på Skogshästens seminarium i höstas.

Ska kolla när jag får tid!
Lotta

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: CaisaCax
·
Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 516
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 425
Senast: animalasia
·
Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 241
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S