Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iallafall så brukar det funka när jag bara berättar för mig själv hur duktig jag är, hur enkelt det är och hur bra det går - fake it until you make it, helt enkelt. Funkar förvånansvärt bra i väldigt många områden i livet![]()
Haha
Jag tränade igår, 30 min jogga och sen styrketräning. Målet var varannan dag, men nu gick det en dag extra... Jaja, jag är stolt över det lilla!
Nu när kroppen är extrasvullen och vikten går uppåt några dagar blir jag så nedslagen... Så lätt att ge upp då! Blir dessutom extrasugen på onyttigheter dessa dagar... Men jag är stark ( inbillar jag mig)
Nu hoppar jag in på denna tråden !
Började med viktväktarna 1 januari 2012. Har fått en bok med points och info om hur mycket points jag får äta och endel häften av min mamma. Vet ej hur gamla de är men de kvittar. Jag och sambon bor då ca 7 mil från närmaste ställe där man kan väga in sig å sådär så vi kör på hemmavid!
Det fungerar peppar Peppar.. Sen nyår har jag då gått ner 14 kg. Å då har jag från slutet av januari -april varit väldigt orörlig. Gått hemma helt sjukskriven med värk som gjort mig totalt orörlig.Opererades 7 mars och gick med gips å sådär till 17 april då jag blev av med gipset och fick börja belasta foten. Motionscykeln har visat sig vara ett bra redskap i vardagsrummet. Inte bara som klädhängare.
Jag är då rörelsehindrad och går som en kratta. Kan inte gå längre sträckor osv. Felbelastar kroppen mycket då ena benet är kortare än det andra osv.. Min filosofi är att då försöka gå ner 20 kilo till. Allt för att underlätta för min kropp. Motionen är dock en balansgång och det är därför vardagsrummet passar så bra. Den kan jag kliva av på stört och sittta hemma i soffan.
Först gick jag på lchf i tre månader och där andra (vi var några stycken som testade) tappade runt och över 10 kilo, tappade jag några gram. Sen kraschade magen av fettet och i den vevan fick jag träningsförbud pga trolig diskförskjutning. Då lipade jag.
Så jag började med viktväktarna istället. Tiden gick några veckor och jag fuskade och började träna i liten dos. Japp, jag sket i vad sjukgymnasten sa. Min kropp mitt val. Men sen fick jag grönt iaf efter ett tag och hårdträningen är ett faktum här nuDet kommer automatiskt och det är lättare att hålla maten när jag tränar. Passar på att sluta röka mitt i alltihopa oxå, kan inte vara bättre timing! Kör bara
![]()
Jag har gått ner 2,4 kilo och verkar ha stannat där. Men det gör ingenting, jag vet ju att även om vågen skulle peka uppåt kan det definitivt inte vara av fett iaf. För jag käkar inget onyttigt alls![]()
Du är jätteduktig! Hejar på dig!!!![]()