Bukefalos 28 år!

vila i frid min älskade skatt

Miss Sixty

Trådstartare
Hur ska man gå vidare när ens trygghet har försvunnit?

Hon fanns vid min sida under många hemska och jobbiga upplevelser i mitt liv. Det har varit hon som kom och la huvudet i mitt knä när jag var ledsen och trösta. Jag finner knappt några ord för smärtan a att vetta att hon inte finns mer hon ligger inte här utanför på sin filt.

Det var igår som hon blev snabbt sämre och fick somna in lungt och tryckt i min famn.

tidigare tråd: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=958796

12 juli 1997 - 27 mars 2009

Denna bilden är bara ett par dagar gammal:
26811437.jpg


Här kommer en liten bildbomb med äldre bilder
26811423.jpg

26811211.jpg

26811236.jpg
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

En riktigt fin hund som jag förstår att du saknar oerhört mycket. Massor av tröst och kramar till dig.
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

*tröstkramar*
Vet hur jobbigt det är.
Vilka härliga bilder på en gammal dam och den sista lekbilden är underbar!
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

Tack!!

Ja hon fick ett långt och bra liv och var pigg in i det sista ändå ..
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

Tröstkram.Det är jätte hemskt när ens närmaste kompis försvinner.
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

ja verkligen det är hemskt:cry:

även om livet fortsätter som förut så känns det att något viktigt fattas
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

ja verkligen det är hemskt:cry:

även om livet fortsätter som förut så känns det att något viktigt fattas

usch vad jag blir ledsen av det här.. förstår verkligen hur du känner dig då vi blev tvugna att ta bort vår förra hund väldigt plötsligt.. Det finns nog inte ord man kan säga för att det ska kännas bättre, men du ska veta att jag verkligen beklagar.

Så småningom lättar smärtan och man kan bli tacksam för att man fick ha just sin hund i sitt liv, men det är svårt.. Speciellt nu i början.

Igen, jag beklagar verkligen.
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

Nu är det en vecka sen och det är så tomt. Det är så svårt för jag har inga ord att skriva som kan beskriva hur mycket hon betydde för mig.

Jag har haft en del jobbiga stunder i mitt liv och har alltid blivit tröstad av henne och nu finns hon inte mer:cry:
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

Nu har det gått ca tre veckor och det känns så jobbigt och tomt. Jag lider av svår ångest och denna underbara lilla hund hjälpte mig genom många svåra nätter och dagar.
:cry:
 
Sv: vila i frid min älskade skatt

Nu är det en vecka sen och det är så tomt. Det är så svårt för jag har inga ord att skriva som kan beskriva hur mycket hon betydde för mig.

Jag har haft en del jobbiga stunder i mitt liv och har alltid blivit tröstad av henne och nu finns hon inte mer:cry:

:cry: Jag förstår precis hur du känner...precis en vecka sen för mig också...hon är den som har delat allt med mig under en stor del av mitt liv...bottenlös förtvivlan...känner med dig!:(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp