Vilka ämnen har man på Lillerud?

London

Trådstartare
Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)
 
Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)

Har inte skolan någon hemsida där det går att kika under resp. linje?:) Det brukar naturbruksgymnasierna här ha, med länkar till skolverket så man kan läsa kursmålet etc.
 
Har inte skolan någon hemsida där det går att kika under resp. linje?:) Det brukar naturbruksgymnasierna här ha, med länkar till skolverket så man kan läsa kursmålet etc.
Det står inte med alla där tyvärr. Vi får ju ändå reda på det sen, men jag var bara lite nyfiken! ;]
 
En, sv ma, bi ser det ut som. Vilken klass ska du gå i? Eller förresten, det verkar vara samma ämnen för alla klasser.
 
Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)
Nu gick inte jag på Lillerud visserligen, men antar att det är samma ämnen ändå (gick på kvinnersta).
Jag läste sv, ma, eng, biologi tror jag vi hade, hästkunskap som innehöll allt från foderlära till anatomi, sjukdomar osv osv, samhällskunskap och sedan de praktiska bitarna i stallen då såklart.

Vet inte hur Lillerud har, men när jag gick gymnasiet så hade vi ridning som var både hoppning och dressyr, brukskörning och trav. Sedan tredje året valde man inriktning.
Kan hända att vi hade några fler ämnen också som jag inte minns nu
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Sedna
·
Tjatter Som rubriken lyder, går det att betala med cash på Dreamhack? Avkomman ska dit tillsammans med kompisens familj över dagen och avkomman...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: SaraXX
·
Mat Hej Som rubriken lyder undrar jag om det finns någon app där man kan jämföra priser och kampanjer mellan olika matbutiker, för att...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Är det någon här som gjort detta som kan dela med sig lite av sina erfarenheter. Eller bara allmänt erfarenhet från Norge. Jag funderar...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp