Vilka ämnen har man på Lillerud?

London

Trådstartare
Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)
 
Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)

Har inte skolan någon hemsida där det går att kika under resp. linje?:) Det brukar naturbruksgymnasierna här ha, med länkar till skolverket så man kan läsa kursmålet etc.
 
Har inte skolan någon hemsida där det går att kika under resp. linje?:) Det brukar naturbruksgymnasierna här ha, med länkar till skolverket så man kan läsa kursmålet etc.
Det står inte med alla där tyvärr. Vi får ju ändå reda på det sen, men jag var bara lite nyfiken! ;]
 
En, sv ma, bi ser det ut som. Vilken klass ska du gå i? Eller förresten, det verkar vara samma ämnen för alla klasser.
 
Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)
Nu gick inte jag på Lillerud visserligen, men antar att det är samma ämnen ändå (gick på kvinnersta).
Jag läste sv, ma, eng, biologi tror jag vi hade, hästkunskap som innehöll allt från foderlära till anatomi, sjukdomar osv osv, samhällskunskap och sedan de praktiska bitarna i stallen då såklart.

Vet inte hur Lillerud har, men när jag gick gymnasiet så hade vi ridning som var både hoppning och dressyr, brukskörning och trav. Sedan tredje året valde man inriktning.
Kan hända att vi hade några fler ämnen också som jag inte minns nu
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder. Jag ansvar för utskick av ett nyhetsbrev och tanken är att det ska se lite proffsigt ut (läs: inte allt för...
Svar
12
· Visningar
454
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
997
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp