Vilka är rottisägare här inne? Vad ägnar just ni er åt för tillfället?

Mimmi_Babiana

Trådstartare
Jag har min första riktiga rottis nu och är såklart världens stoltaste över just henne :heart Vore kul att komma i kontakt med fler rottisägare! Mimmi skaffade vi som 8 veckor och hon har nu hunnit bli hela 9 månader. Vi har inte riktigt bestämt oss vad vi vill satsa på ännu men just nu så tränar vi en del lydnadsmoment inför startklass på egen hand. Tar mycket hjälp av youtube för tillfället. Ska försöka komma med i en kurs till hösten för att få mer hjälp och finslipning inför just startklass bland annat. Vi har även prövat på Rapport och tycker det är jättekul båda två. Vi tränar även det mycket på egen hand. Hade velat komma med i en kurs för det men då tyckte dom att Mimmi var lite för ung. Så antar att det kommer fler möjligheter till hösten med det också. Lite dåligt utbud av just rapportkurser dock. Är lite nyfiken på detta med spår också och tänkte även köra igång med det. Utöver detta så följer hon med på precis allt annat som händer i vårt aktiva liv med stallsyssslor osv. Hoppas att hon ska bli en hund som älskar att simma då vi åker mycket båt på sommaren.

Vad gör ni med era rottisar?

92550850_10158064171990692_9076424717279166464_n.jpg



mimmi5.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 471
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
826
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp