Vilka är bäst?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare majabergman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 538
M

majabergman

Tänkte skaffa ett par barfotaboots till ponnyn nu i vinter och bara verka honom. Han går ungefär 5 dagar i veckan, 2 dagar har jag medryttare på homom som rider och själv kör jag.
Tänkte ha dom när vi rider/kör och jag vill att dom ska gå att brodda.

Så, ni som har barfotaboots, vilka har ni? och vilka kan ni rekomendera/inte rekomendera?

Hästen i fråga är ett russ med vanliga russhovar. Vet inte riktigt vilken storlek han har (har aldrig skott honom, endast verkat) .

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 238
Senast: Capybara
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 658
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 498
Senast: Edla
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 899
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka