Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånna med gummisnodd är ju allt UTOM säkra
senast förra veckan fastnade en liten tjej i en sån stigbygel och släpades efter hästen...
Nej, Sprenger is the one and only![]()
Sånna med gummisnodd är ju allt UTOM säkra
senast förra veckan fastnade en liten tjej i en sån stigbygel och släpades efter hästen...
Nej, Sprenger is the one and only![]()
efter lite googlande hittade jag namnet på den prylen jag skrev om: Barnes Buckle, finns information på Kefly's hemsida
om du menar bow balance, då ä det lika bra att köpa böjda istället :S
Sådana där "burstigbyglar" (vad heter de egentligen?) resp. tåkappa som man monterar på befintlig stigbygel borde väl vara i princip helsäkert? Eller går det att fastna i de också? Och ja, jag vet att det är fult, men nu snackar vi säkerhet.![]()
Nej, för om man trillar av med ett par BB böjs hela fotplattan neråt. det är väääldigt svårt att fastna, jag skulle nästan bedöma den risken obefintlig.
Om man köper ett par vanliga bölda så flexar ju inte fotplattan neråt, och det blir därför lättare att fastna i dem, mycket lättare till och med.
Tro mig, jag har testat båda.
Senast för några dagar sedan flög jag av storhästen, och inte fastnade jag då. Inte heller den gången några dagar tidigre...
Sprenger BB
Diana