Vilka bakbenskydd är tillåtna?

Sv: Vilka bakbenskydd är tillåtna?

lite off topic kanske;) men jag har "riktiga eskadron"(bakskydd) och de har resår iofs lite grövre som inte är så tydligt men dock resår... På några av gamla modellerna var det nog inte resår... Om jag minns rätt:confused:

Jag har också eskadron och dom har ingen resår..tror jag, måste kolla imorrn :p

*KL*
Blev helt snopen nu!
Visste inte ens att det fanns bestämmelser på detta!
Men betyder det då att jag kan tävla på lokal och regional nivå med eskadrons senskydd och teknikskydd men om jag någonsin skulle starta i tex falsterbo, så får jag slopa teknikskydden?
Eller gäller det endast årgångschampionaten?
Och har det med att göra vad skydden väger?
Eller får man inte ha bakskydd alls?:confused:

Läste i en annan tråd nu.....har nog inte riktigt fattat det där med teknikskyddens egentliga betydelse innan, men nu förstår jag varför man inte får ha dem ......

Liknande trådar

Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
347
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 360
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka