Vilka får starta avd. B?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare vanima
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 150
V

vanima

Hur är det nu med ändrignen i TR? Får alla som vill starta sin häst i avd. B fast hästen inte är unghäst? Eller hur ligger det till??:)

Sv: Vilka får starta avd. B?

Hör nog mer hemma på något Tävlingsforum men jag svarar ändå. Jag antar att det är hoppning du menar och ja, alla ryttare får starta alla hästar i avdelning B så länge ekipaget är kvalificerat för klassen.

Sv: Vilka får starta avd. B?

Hej!

Jo kom på det när jag hade postat tråden att den borde ligga på tävlingsforumet men men...

Precis, det var hoppning jag menade. Tack för ditt svar!!:D:D

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 424
Senast: animalasia
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 527
Senast: Kajsalisa
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Lavinia
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka