Vilka hjälmar har läderremmar??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare humlanotrocadero
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 069
Sv: Vilka hjälmar har läderremmar??

Exakt en sån.. ser så himla fin ut!

Ok finns det någon liknande typ kopia?:confused:

Finns kopior, men inte alls i samma kvalité och inte alls lika snygga.
Tycker jag.

Ja men den där va ju grymmt tjusig, får väl leta på internet om ajg kan hitta till bättre pris... THANKS

Hittade DIREKT billigare på utländska sidor, aah måste bara prova i svensk affär så jag vet storlekarna..

Om det är JW hjälmen du är ute efter så finns den billigast hos Ridsportshopen här i Sverige. Ligger på ungefär samma pris som på flera utländska sidor.

Mmm se där:idea: , men JW skulle det vara någon sorts kopia av orginalet (charles owen??)

Nej, JW är själva hjälmen, men Charles Owen är tillverkaren av hjälmen.

Vill du veta nått mer om några JW saker så är det bara att säga till... :angel:

*skrattar*
Den JW beroende tjejen har sagt sitt och kan bistå med mer hjälp vid ev. frågor.. eller vad meade du? :P
(Sorbe har hela JW sortimentet i huvudet ;) )

JW, Charles Owen Showjumper och så har vi den extremt *host* fula :angel: från Victor Hugo :p
Tkr JW är snyggast men är man dressyrryttare så är man... Har iaf en C.O. Showjumper :)

Säg till om du hittar några såna hjälmar, är såå sugen på att ha en, men har inte så himla mycket pengar ;)

Beauty_Boss skrev:
Säg till om du hittar några såna hjälmar, är såå sugen på att ha en, men har inte så himla mycket pengar ;)

RidsportShopen har den för 2287 kr.
Skara Hästsport säljer den för 2500 kr.
HästochHundhuset i Stockholm har den för runt 3000 kr.

Sen, köper man får utländska sidor så finns den ju att få billigare, men frakten kostar och sen är det ju inte säkert att de vill skicka till utlandet, eftersom de hjälmarna finns att få tag på här i Sverige.

Tro mig, jag har letat, billigast på internet är iaf RidsportShopen.

Salinero skrev:
*skrattar*
Den JW beroende tjejen har sagt sitt och kan bistå med mer hjälp vid ev. frågor.. eller vad meade du? :P
(Sorbe har hela JW sortimentet i huvudet ;) )

:angel:

(hoppas du fått pm:et nu! :crazy: )

Såna hjälmar e så fina! Bara så ni vet, Ridsportshopen har höjt den till 2400 eller 2800, kommer inte riktigt ihåg vad det var!

okej, men vi har typ inga affärer har i norrland så jag antar att jag får nöja mig med en vanlig.. men NÅN gång i livet ska jag ha en sån hjälm :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31