Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skansens terrarium hade en utställning med spindlar. Man hade möjlighet att få klappa en spindel. Inte en av de absolut största men rätt stor. Mitt ex tvingade dit mig för att klappa. Han trodde väl att det skulle få min fobi att lindras. Ja. Jag vågade faktiskt röra spindeln men inte sjutton blev fobin lindrigare. Efteråt var jag i chock som jag fick döva med alkohol.Hm, bra fråga. Omöjligt för mig skulle nog vara att klappa en spindel, tänker nu lite större spindlar som man brukar ha i terrarium och liknade.
Förutom det vete tusan va ja finner omöjligt...![]()
Jag har spindelfobi däremot har den blivit lindrigare sen jag blev singel, men tycker fortfarande inte om dom. Vi har ett par riktigt stora källarspindlar på jobbet och det är så vidrigt att se hur snabba de är trots att de är stora. Ryser bara jag tänker på det.Skansens terrarium hade en utställning med spindlar. Man hade möjlighet att få klappa en spindel. Inte en av de absolut största men rätt stor. Mitt ex tvingade dit mig för att klappa. Han trodde väl att det skulle få min fobi att lindras. Ja. Jag vågade faktiskt röra spindeln men inte sjutton blev fobin lindrigare. Efteråt var jag i chock som jag fick döva med alkohol.
Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när det stormar. Jag har redan upplevt oväder till sjöss. Åkte färja mellan England och Sverige och vi råkade ut för ett oväder på Nordsjön. Sen har det ju varit lite andra olyckor med kryssningsfartyg som gör mig negativt inställd till det hela.
Och inte glömma miljöaspekten. De där båtarna är riktiga miljöbovar.
Skulle aldrig åka luftballong heller. Det känns inte säkert.
Så vad är omöjligt för dig?
Det finns givetvis ner men vi kan ju börja här.
Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när det stormar. Jag har redan upplevt oväder till sjöss. Åkte färja mellan England och Sverige och vi råkade ut för ett oväder på Nordsjön. Sen har det ju varit lite andra olyckor med kryssningsfartyg som gör mig negativt inställd till det hela.
Och inte glömma miljöaspekten. De där båtarna är riktiga miljöbovar.
Skulle aldrig åka luftballong heller. Det känns inte säkert.
Så vad är omöjligt för dig?
Det finns givetvis ner men vi kan ju börja här.
Jag skulle aldrig vilja inta kolloidalt silver!
Nyfiken - varför inte politiker?Jag skulle aldrig någonsin vilja vara politiker eller läkare.
Följande kommer ej ske för mig....
Hoppa fallskärm el bungyjump.
Hålla i en orm.
Åka i en ubåt.
Bergsklättra utefter lodräta bergväggar
Nyfiken - varför inte politiker?