Bukefalos 28 år!

Vilken brösta ska jag välja? *bilder*

Sv: Vilken brösta ska jag välja? *bilder*

Härligt att ni lyckats hitta en lösning :D Funderar på en sån till min shettis också. Hans vanliga brösta ligger dock bra men finns kanske liite för lite utrymme egentligen. Vill gärna se bilder :D
 
Sv: Vilken brösta ska jag välja? *bilder*

knapplån

Och så var problemet tillbaka.. Märkte att det blev precis samma sak med den här bröstan men nu kommer problemet med tryck i nacken bara när han drar riktigt tufft i backar. Vi har en backe som tack och lov är i slutet på en av våra rundor, och efter det så "dras" bröstan ner igen. Då har vi ca 200 meter hem så det är ju OK. Men så länge han drar normalt och slipper den där tuffa backen så är det lugnt, och han arbetar ju betydligt bättre annars, så det är inget felköp ändå. Om han ska jobba tyngre framöver köper jag nog lokor.

Kan ju tillägga att driveout kompenserade de fula sömmarna med att betala tillbaka en del, trots att tillverkaren själv (alltså Zilco) menade på att det är så det blir när man syr i olika lager typ :confused: och är inget de bryr sig om för de siktar på funktionen :crazy: Ser ut som om jag skulle sytt den själv, och jag kan inte ens lägga upp gardiner..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp