Vilken chock!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilken chock!

Jag fattar det inte...

Stod något om att pojken skämdes?

Vilken tragedi och stackars föräldrar! Är borta och har roligt och så händer detta...:(

Det är bara helt ofattbart... undrar om de någonsin kan fira nyår igen..? Å 16 åriga brorsan också, som säkert undrar om han kunde ha räddat lillebror..?

Sådant klarar jag knappt att läsa, såg det i papperstidningen. Fy fan. Hoppas den lilla pojken dog snabbt i alla fall :cry:

Såg det häromdagen... :cry: Tror att det är nån här på buke (ÄU) som känner familjen, har för mig att det var så jag fick se det, men lokaltidningen på orten och inte AB.

Jag fattar det inte...

Stod något om att pojken skämdes?

Vilken tragedi och stackars föräldrar! Är borta och har roligt och så händer detta...:(

Och det förstår jag inte. Mina barn har inte skämts för saker när de är 2 år bara, så den förklaringen köper inte jag.

*kl* jag blir bara arg då jag läser artikeln.... vaddå skrämdes och vaddå sprang in.... vafan då springer man efter.
Jag hoppas artiklarna är såpass felformulerade för jag blir arg (ja ledsen också men mest förbanad på farmodern).
Hemska tanke, stackars föräldrar :(

*kl* jag blir bara arg då jag läser artikeln.... vaddå skrämdes och vaddå sprang in.... vafan då springer man efter.
Jag hoppas artiklarna är såpass felformulerade för jag blir arg (ja ledsen också men mest förbanad på farmodern).
Hemska tanke, stackars föräldrar :(

Reagerade oxå på det att han sprang...:confused: Om jag hade min eller nån annans 2-åring och vi tog oss ur ett brinnande hus hade jag hållt honom i famnen hela tiden. Fattade inte riktigt hur det gick till...
Farmodern sov och senast hon såg honom var i soffan som senare började brinna..... så tydligen tror hon att han luntat på soffan.. Vadå? Så hon sov medans 2-åringen sprang runt ensam i huset, eller vad?

Ibland hoppas man att det står fel i tidningarna

Senast ändrad:

Hur snabbt kan en tvååring springa egentligen?

Men så är det väl alltid, att det finns två sidor av allt?

Jag tror säkert att farmodern gjorde allt hon kunde för att rädda tvååringen. Absolut. Men jag undrar precis som många andra hur det faktiskt gick till. Det låter så främmande att en tvååring lyckas springa in igen.

Spekulationer om hur folk ha reagerat när tragedin är ett faktum tycker jag är fruktansvärt, speciellt när personerna inte kan försvara sig så där med låser jag tråden. Invändningar göres per PM.

Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 090
Senast: tomte
·
Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
646
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21