Vilken färg på soffan?

Speciella_tina

Trådstartare
Vi har en soffa jag ska klä om, men jag vet inte i vilken färg. Rummet den ska vara gå i beige, brunt och guld, mest beige. Spontant tänker jag att en brun soffa vore snyggt, men alla andra möbler är i mörk valnöt, så det kanske blir lite för brunt?

Är det någon som har några förslag på en bra färg? Det måste vara en mörk färg, eftersom vi har en liten bebis!

Sv: Vilken färg på soffan?

Tack för tipsen! Nu har jag funderat ett tag, och kommit fram till att jag VILL ha en brun soffa! Så jag får helt enkelt byta ut de andra möblerna istället!

Sv: Vilken färg på soffan?

Det behöver nog inte alls bli för mycket brunt, prova först innan du slänger ut de andra möblerna!

Liknande trådar

Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har blivit så kär i en tapet från Rusta... 2
Svar
29
· Visningar
1 577
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 578
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 222
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025