Vilken färg till min fux?

Jag tycker att mossgrönt är väldigt fint på röd fux :), eller ja mörk/skogs/moss grönt är fint på alla hästar iofs ^_^.
Mörkblått är också fint, lika så grått och beige, enda som jag tycker skär sig är skrikiga färger. Men viss kontrast tycker jag behövs så att man inte har t ex: bruna skydd, brunt schabrak, brunt ländtäcke och brunt läder till en brun häst ;) (råkade ut för det många gånger med fuxen och det är långt ifrån smickrande när man väl hamnat på bild :p.)

GULT :D Letar själv efter ett gult till min häst, men får nog bli på önskelistan ett från Mias RS. Annars som dressyrtjejen säger, royal/kornblått :)

Har kikat på mörklila schabrak men inte vågat klicka hem dem. Har du Tips på snygga & med bra kvalite?

Eskadron. Har lila till ponnyn. Både mörk och ljuslila har hållit färg och form suveränt. Ganska tunna, fasta (jag gillar det)

På fuxen har jag blått. Marin eller royal/klarblå. Royal är sjukt snyggt.

Liknande trådar

Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?