Vilken låt kan vi tänkas tänka på?

astronaut

Trådstartare
Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt.

Någon som har förslag på låtar vi kanske eventuellt skulle kunna tänkas på?

Min första tanke var Also sprach Zarathustra, men jag vet inte om den brukar vara med i så många krigsfilmer direkt?

Senast ändrad:
Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt.

Någon som har förslag på låtar vi kanske eventuellt skulle kunna tänkas på?

De flesta produktioner gör ju sin egen musik, så jag har lite svårt att tro att samma är med i många filmer – om det inte är ett klassiskt verk?

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 637
Senast: Vastgota
·
Hemmet Vi har haft vår stuga första den här vintern och framförallt har det under påsken blivit uppenbart att många kör skoter in på vår tomt... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 226
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 349
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
352
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Smart watch
  • Handdukar
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur