Du å jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du å jag
Jag stör mig på forumeringarna
" Du gör ofta inte något av ren nyfikenhet. "
vafan liksom
Och jagTar testet med en nypa salt, men jag fick INFJ-A "Advokat". Tydligen har mindre än 1 procent av befolkningen INFJ-A.
Introvert 89%, vilket jag antar stämmer ganska bra.
Känner annars igen mig i en del av vad som beskrivs.
Det är jag, Martin Luther King, Nelson Mandela, Moder Theresa och Nicole Kidman.![]()
De fungerar inte så bra för mig, jag hamnar precis överallt och ingenstans och jag känner inte igen mig i resultaten ändåInspirerad av särbegåvningstråden så spinner jag vidare ytterligare.
Ni som har gjort Myers Briggs personlighetstest, vad är resultatet? Känner ni igen er?
Jag är INTP, färre än 3% av befolkningen som är det och ännu mer sällsynt att man som kvinna är det.
INTP är en beskrivning av mig helt och fullt. Jag är också extremt introvert, 83%.
Hur känner ni andra som är introverta? Jag känner att folk inte tror på mig när jag säger att man trivs absolut bäst i mitt eget sällskap. Jag hade inte ens behövt lämna gården på länge om jag inte var tvungen. Om jag ska umgås med någon så är det de som står mig närmast och de är inte många.
Eller planera vs improvisera. Jag älskar att planera, jag vill gärna ha allting uppstyrt så jag vet vad som ska hända. Samtidigt som min förmåga att improvisera och tänka om är en av mina allra största styrkor, som jag är stolt över, även om det bli obekvämt för mig. Neutral?
Däremot förblir jag envist en Ravenclaw trots min heta önskan att vara en Slytherin hur många tester jag än tar.![]()
Harry Potter-hus, NU snackar vi personlighetstest som går att lita påVi kanske ska ha en annan for Harry Potter hus? haha
Mina vanner tror alltid att jag ar en Rawenclaw, men Pottermore sager bestamt att jag ar en Hufflepuff, och trots att yngre mig val tyckte att det var ett vardelost hus sa ar 30-ariga mig stolt over mina gulsvarta rander nu!
Jag är definitivt inte charmig, energisk, eller absolut inte medkännande, och aldrig någonsin en mittpunkt (jag har en fruktansvärd empatiförmåga som jag bygger på logik.De är ofta festens mittpunkt, men de är mindre intresserade av den höga stämningen och glädjen i nuet än av att njuta av de sociala och emotionella kontakter de knyter med andra. De 7 procent av befolkningen som denna personlighetstyp utgör är sannerligen lätta att känna igen i en folksamling, de är charmiga, självständiga, energiska och medkännande.
Vi kanske ska ha en annan for Harry Potter hus? haha
Mina vanner tror alltid att jag ar en Rawenclaw, men Pottermore sager bestamt att jag ar en Hufflepuff, och trots att yngre mig val tyckte att det var ett vardelost hus sa ar 30-ariga mig stolt over mina gulsvarta rander nu!
Harry Potter-hus, NU snackar vi personlighetstest som går att lita på![]()
Jag har också INTP men är inte jätte-introvert. Är nog mer åt det extroverta introverta.Inspirerad av särbegåvningstråden så spinner jag vidare ytterligare.
Ni som har gjort Myers Briggs personlighetstest, vad är resultatet? Känner ni igen er?
Jag är INTP, färre än 3% av befolkningen som är det och ännu mer sällsynt att man som kvinna är det.
INTP är en beskrivning av mig helt och fullt. Jag är också extremt introvert, 83%.
Hur känner ni andra som är introverta? Jag känner att folk inte tror på mig när jag säger att man trivs absolut bäst i mitt eget sällskap. Jag hade inte ens behövt lämna gården på länge om jag inte var tvungen. Om jag ska umgås med någon så är det de som står mig närmast och de är inte många.
ja gud ja. Jag är med i flera INTP-grupper på facebook och det är så skönt med likasinnade.Jag har också INTP men är inte jätte-introvert. Är nog mer åt det extroverta introverta.
Han som tolkade testet och också var kursansvarig för ledarskapsutbildningen jag gick, sa att kombinationen var ovanlig men att jag var väldigt typisk för kombinationen. Jag måste erkänna att det var skönt att få en förklaring och begrepp för mina personlighetsdrag.
Detta stämmer på ALLA jag känner. Konstigt att så många här inte tycker det stämmer alls. det beror givetvis på någonting. Intressant.
M-B men resultaten blir exakt samma på detta testet.Vilket är det som stämmer, M-B testet eller just detta onlinetestet?