Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick INTJ, ”Arkitekt”.
”Arkitekter utgör endast 2 procent av befolkningen och kvinnorna i denna kategori är än mer sällsynta, bara 0,8 procent.”
Sticker alltid ut när jag gör olika tester och undrar ibland varför man inte bara kan få vara lite normal någon gång?![]()
Det får man aldrig. Jag har också den absolut mest ovanliga blodgruppen.Jag fick INTJ, ”Arkitekt”.
”Arkitekter utgör endast 2 procent av befolkningen och kvinnorna i denna kategori är än mer sällsynta, bara 0,8 procent.”
Sticker alltid ut när jag gör olika tester och undrar ibland varför man inte bara kan få vara lite normal någon gång?![]()
Gjorde precis om testet för att kolla och joho jag fick INFP-T "Medlare"Enligt ett test som jag gjorde för längesedan så är jag INFP, men jag kan ju ha förändrats sedan dessOch detta är kanske inte likadant.
Jag tycker att det är otroligt svårt att vara introvert. Andra tar för givet att man bara är otrevlig för att man inte vill vara med på sociala event. Men det är inte otrevlighet, jag ser bara inte det roliga. Jag är bra på att stå upp för mig själv, men gör det bara om det känns nödvändigt. Det känns sällan nödvändigt, så jag blir lätt överkörd.Hur känner ni andra som är introverta? Jag känner att folk inte tror på mig när jag säger att man trivs absolut bäst i mitt eget sällskap. Jag hade inte ens behövt lämna gården på länge om jag inte var tvungen. Om jag ska umgås med någon så är det de som står mig närmast och de är inte många.
Jag tycker det är supertydligt vad de menar.Jag får hålla med @Invicta här. Har bara gjort det en gång, nyss, men förstår direkt att det kan bli helt olika resultat för mig. Många av frågorna skulle jag kunna välja stämmer helt eller stämmer inte alls. Satte neutralt då, men det är stor skillnad på att vara neutralt inställd och att båda extremerna stämmer.
Sen så fastnar jag på flera formuleringar, som denna:
"Du tror att allas åsikter ska respekteras oavsett om de är baserade på fakta eller inte."
Jag troooor att de menar om jag anser att alla åsikter bör respekteras??
Men det står ju om jag tror att de SKA respekteras. Ska som i bör eller ska som i "kommer att"? Märkligt tycker jag.
Och utan att veta vad de menar med "respekteras" är det väldigt svårt att ta ställning till ändå.
Om jag svarar håller med, håller inte med eller neutralt på en sån fråga har nog en hel del med min dagsform att göra!
Men testet kanske funkar hyfsat på de flesta. Jag tror inte man designar test för såna som jag. Eller @Invicta då..
Förresten fick jag "medlare". Jag förstår hur det gick till men mina vänner hade fått sig ett gött skratt om de såg det..
Det får man aldrig. Jag har också den absolut mest ovanliga blodgruppen.![]()
Jag hade ganska ovanlig personlighetstyp och en ganska ovanlig blodgruppDet får man aldrig. Jag har också den absolut mest ovanliga blodgruppen.![]()
Jag tycker inte ditt förtydligande var tydligareJag tycker det är supertydligt vad de menar.
Du tror, belive, att alla åsikter ska respekteras. Du behöver ju inte sätta antingen eller, det finns ju mellannivåer.
Vad fick du för procent? Tänker mest hur mycket det kan skiljaJag har gjort testet flertalet gånger under årens lopp och har samtliga gånger blivit ISFJ-T, vilket är "Försvararen". Jag tycker den stämmer in rätt bra.
Jag tycker att det blev så mycket lättare efter jag förstod att det var introvert jag var och inte bara konstig vilket jag känt mig som länge. Och folk har beskrivit mig som sur och blyg vilket jag inte känner igen mig själv i.Hur känner ni andra som är introverta? Jag känner att folk inte tror på mig när jag säger att man trivs absolut bäst i mitt eget sällskap. Jag hade inte ens behövt lämna gården på länge om jag inte var tvungen. Om jag ska umgås med någon så är det de som står mig närmast och de är inte många.