vilken ras är han??

Nominous

Trådstartare
satt och kollade på disneytimmen idag och började fundera på vilken ras pluta ska föreställa vara? :D eller är det en blandras som är "påhittad" tro??

finns det ett svar eller vad gissar buke på? :banana:

Sv: vilken ras är han??

kan det stämma att han skall föreställa en bloodhund eller att han härstammar från sådana?

Det var en tråd om det för inte så länge sen. Om du använder sökfunktionen så hittar du den säkert. ;)

Hur pass vetenskapligt belagt det det är vill jag inte säga, men jag är övertygad om att han är samma som min hund;).

Brukar säga att min bracka är som en korsning mellan Pluto, Långben oc Scooby Doo. Samma laidback förhållningssätt, förvirring, harighet och godhet

(Bayersk viltspårhund;))

Tror jag har läst någonstans att han är en blodhund men är inte säker....

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 662
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 160
Senast: Digbil
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 575
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Akvarietråden V