N
nemi_baby
jag funderar mycket på en rottis....fast det kommer dröja ett bra tag innan jag skaffar mej en.. när tiden är rätt. hur är det med er andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
okej hoppas det gör det! dom är så finaFlinisen skrev:Golden Retriever såklartEtt självklart val för mig.
![]()
Det blir en tik i sommar förhoppningsvis om allt går som det ska.
okej du gillar jakthundar då? vad säjs om jämthund?mallan skrev:lapsk vallhund, tollare eller jaktgolden
Ja visst är dem och eftersom jag skall starta uppfödning så är det alltid fördel med en tik...Det ska bli såå spännande. Har ju min Farin hemma men han får inte gå i avel tyvärrnemi_baby skrev:okej hoppas det gör det! dom är så fina
okej det vore ganska bra att ha en tik när man ska avla....Flinisen skrev:Ja visst är dem och eftersom jag skall starta uppfödning så är det alltid fördel med en tik...Det ska bli såå spännande. Har ju min Farin hemma men han får inte gå i avel tyvärr![]()
*Tilda* skrev:Samojed!!
Valde en valp i lördags, en Samojed tik.
Underbarare hundar får man ju leta efter, föräldrarna va ju helt![]()
nemi_baby skrev:okej det vore ganska bra att ha en tik när man ska avla....![]()
varför får inte han gå i avel?
bruksschäfer?Kimz0r skrev:Bruksschäfer.
aha aj då. då var det inte så smart. har hört att troligtvis så för föräldrarna över det dom har till valparna. när skaffar du din tik då? jag vill ha valp igen, men har bestämt mej för att vänta ett tag.Flinisen skrev:Han har HD tyvärr....
jag såg bild på din valp! sö sööt!*Tilda* skrev:Samojed!!
Valde en valp i lördags, en Samojed tik.
Underbarare hundar får man ju leta efter, föräldrarna va ju helt![]()
Nikkis skrev:helt utan tvekan en riktig brukschäfer!![]()
dom är fina hundarTofflan skrev:Det blir nog en Dobermann, har varit sugen i flera år och och förhoppningsvis är det inte allt för långt borta nu.