Vilken ras????

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare anna_bpj
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 603
A

anna_bpj

Jag har börjat fundera på att skaffa en hund till inom en snar framtid. Har redan en rottweiler tik på 1,5år och letar väl efter någon lite lugnare ras...
Men vad ska jag välja (det är ju en hel djungel). Har lite planer på att ev. köra agility med den om den passar.

Sv: Vilken ras????

Någon av sällskapsraserna? Alla hundar kan ju i princip köras agility med (tja, kanske inte de allra tyngsta så lätt), men det brors ju på om du vill satsa eller inte?

Vad för storlek, päls osv är önskvärt? Skällig/tyst?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 865
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 154
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 119
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 244
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka