MittNyaJag
Trådstartare
halkar in lite på Hund från alla hästrelaterade forum.. 
Är lite sugen på hund. Kommer antagligen inte skaffa någon än på länge men någon gång så!
Jag vill ha en hund som kan följa emd när man är ute och rider, som har potential att gå lös jämt (det har ju mer med uppfostran att göra än ras, men ändå.
)
Jag vill kunna träna rätt mkt, vardagslydnad deluxe eller vad man ska säga..
Eventuellt agility.. inte så insatt i spår och "allt" annat man hör om men man kan ju bli.
Vill helt klart ha en renrasig hund så man kan ställa ut om man vill.
Har inte haft egen hund tidigare men haft mkt att göra med Border collie, engelsk setter, irländs setter och till viss del goldenretriver..
Sambon är uppväxt med golden.
Vill ha en relativt stor hund men tycker att jackrussel är himla coola.
Inte allt för mkt pälsvård och ingen hund som tappar pälsbollar så fort den rör sig.
Förslag?!
Är lite sugen på hund. Kommer antagligen inte skaffa någon än på länge men någon gång så!
Jag vill ha en hund som kan följa emd när man är ute och rider, som har potential att gå lös jämt (det har ju mer med uppfostran att göra än ras, men ändå.
Jag vill kunna träna rätt mkt, vardagslydnad deluxe eller vad man ska säga..
Eventuellt agility.. inte så insatt i spår och "allt" annat man hör om men man kan ju bli.
Vill helt klart ha en renrasig hund så man kan ställa ut om man vill.
Har inte haft egen hund tidigare men haft mkt att göra med Border collie, engelsk setter, irländs setter och till viss del goldenretriver..
Sambon är uppväxt med golden.
Vill ha en relativt stor hund men tycker att jackrussel är himla coola.
Inte allt för mkt pälsvård och ingen hund som tappar pälsbollar så fort den rör sig.
Förslag?!