Vilken sadelinfo vill ni ha...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 757
L

lollipopocoaster

... när ni tittar på begagnade sadlar till salu via annonser? strl, ålder, senast omstoppad etc...? mata på!

Sv: Vilken sadelinfo vill ni ha...

Jag vill veta färg, bomvidd, sitsstorlek, ålder, skick på sadeln, pris, var den finns, om det går att ha på öppet köp och om säljaren är villig att frakta eller inte (om inte sadeln finns på bilavstånd). Förutom märke och modell såklart.

tack för svaret. vilka vinklar vill man se sadeln ifrån på bilder?

Tycker samma som s_k om fråga i inlägg 1.

Angående vinklar, jag vill se från sidan och under kåpan, om jag är riktigt intresserad mer jag dom mejla mer specifika bilder! Man kan ju inte ta kort från alla vinklar, dom flesta vill se olika saker som dom prioriterar mest. Men från sidan och under kåpan är två viktiga vinklar som bör finnas med i annonsen!

Diana

över, under, från sidan, bom framifrån, kanal bak, under kåpan/stroppar.

om sadeln ska fraktas vill jag först se kvittot och ev garantibevis, så att man inte sen öppnar lådan och det inte finns nåt..
Typ allt alltså!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 561
Senast: Puffindog
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma