Vilken skola går ni på?

johnettarita

Trådstartare
Hej allihopa,

Hoppas ni har en bra måndag, dessvärre vaknade jag upp med feber i morse så ligger i sängen och slappar framför laptopen. Jag tänkte bara höra med er vilken skola ni går på, samt vad ni tycker om den. Är den bra eller dålig? Någon elak lärare? Själv går jag på ekbackeskolan och tycker att jag trivs relativt bra, en lärare som jag inte riktigt fungerar med men man kan väl inte få allt här i livet. Dela med er!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 542
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 391
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 210
Senast: geting
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 019
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp