Vilken skräckfilm/thriller tänker jag på?

Twihard

Trådstartare
För många år sedan, i alla fall runt 8 år, såg jag delar av en skräckis hemma hos min farmor och farfar på deras boxer. Det var nog den första skräckfilmen jag såg. Men jag minns inte namnet och skulle vilja se den igen bara för att. Är det någon som kan tro sig veta? Jag skriver vad jag minns här nedan;

Det handlar om något stort hus/herrgård/gods för flera år sedan (kanske samma era som downtown abby?) Dit en kvinna kommer för att söka jobb. Där jobbar en äldre dam och en ung tjej som har någon psykisk störning. Kvinnan som kommer dit har en hemlighet, att hon är gravid. Hon försöker dölja det men de kommer på henne. Men den äldre damen hjälper henne med det.? I alla fall så börjar det hända saker och den gravida kvinnan får den psykiskt sjuka tjejen att tro att tanten vill henne något ont. Tanten anklagas för att ha dränkt tjejens kattungar bl.a. :crazy:

Jag tror det kan ha varit ett gammalt barnsjukhus det hände på? För det visar sig tror jag att gångar under huset eller i källaren tyder på att många barn dog där?

Jag tror det slutar med att tanten och tjejen inser att det är den gravida kvinnan som gjort allting Och hon föder sitt barn nere i gångarna (eller vart det är) men både hon och barnet dör. Jag minns att slutscenen är med en massa döda spökbarn som står omkring den gravida kvinnan som sitter naken i ett fönster vaggandes på sitt döda barn. :angel::crazy:

Sååå, har någon en idé på vilken film det är? :confused::cautious::D:D
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 812
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 843
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 575
Senast: Imna
·
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 957
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp