Vilken strl ang Equi guard senskydd set på hööks

sommarvind

Trådstartare
Mitt hblsto är 159 i mkh av den lite grövre typen vilken strl tycker ni ja skall ta? M el L? Detta är Equi guard set för 299 på hööks.

Vissa benskydd är ju lite stora i strl...

Sv: Vilken strl ang Equi guard senskydd set på hööks

Large. Mitt kallblod på 157 har full i sina... Dock ej det märket utan Event.

31526428.jpg

Även dessa som är Eskradon fram och något annat bak är full:

31426865.jpg

Ska till Hööks idag så ska glo på dem då. :) Är nämligen sugen på att köpa ett gäng jag med.

okej, då kanske det är Large ja skall chansa på:) Tack för hjälpen!

Å vill du slänga ett öga på dom för min del med då? :laugh:

Tittade på dem idag, och tyckte inte M var så förfärligt mycket mindre än Eskadron i storlek full. Tyvärr hade de inte L inne, så jag vet inte hur stort hopp det är mellan storlekarna. Jag ska nog satsa på storlek M när jag köper till min häst (165 cm stort fullblod) men jag bor så nära Hööks att det ju bara är att byta om det skulle bli tokigt. Lite värre om man har långt att åka eller ska beställa...

Tittade på dem idag, och tyckte inte M var så förfärligt mycket mindre än Eskadron i storlek full. Tyvärr hade de inte L inne, så jag vet inte hur stort hopp det är mellan storlekarna. Jag ska nog satsa på storlek M när jag köper till min häst (165 cm stort fullblod) men jag bor så nära Hööks att det ju bara är att byta om det skulle bli tokigt. Lite värre om man har långt att åka eller ska beställa...

Bukar variera mellan 1½-2 cm på längden. Och på bredden knappast inget.

Liknande trådar

Utrustning Hej alla glada bukare! :laugh: Jag har tänkt köpa Benskydd Equi-Guard® neoprene från Hö*ks. De är tänkta att ha på unghästen när vi är...
Svar
2
· Visningar
8 869
Senast: Nomina
·
Avel Har ett Finnsto som jag vill betäcka. Skulle betäckt henne i år med en Finnhingst men tyvärr fanns ingen passande på semin. Och för mig...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: MaRomer
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Vi har problem med våra Fd inhyrnader. När dom flyttade till oss påpekade vi att vi ej hade något elagrigat till hagen då... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 827
Senast: Lobelia
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 632
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens barnfilmer
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hur sover ni???

Hund, Katt, Andra Djur