Elektron 18 Jun 2008 #21 Sv: Vilken träns tycker ni? Kass kvalitet på Treadstones träns om du frågar mig. Knights som nån nämnde, bra kvalitet till schysst pris. Equipe har fina träns.
Sv: Vilken träns tycker ni? Kass kvalitet på Treadstones träns om du frågar mig. Knights som nån nämnde, bra kvalitet till schysst pris. Equipe har fina träns.
A annah0j 18 Jun 2008 #22 Sv: Vilken träns tycker ni? sassymaddan skrev: vad säger ni om detta eller detta Klicka för att se mer... Jag gillade det översta mest. Riktigt snyggt!
Sv: Vilken träns tycker ni? sassymaddan skrev: vad säger ni om detta eller detta Klicka för att se mer... Jag gillade det översta mest. Riktigt snyggt!
Ek3n 18 Jun 2008 #23 Sv: Vilken träns tycker ni? Tycker du? Mitt träns som jag har har jättebra kvalité, tycker jag iaf.
Elektron 18 Jun 2008 #24 Sv: Vilken träns tycker ni? Antingen har vi olika krav på kvalitet eller så har de varierande sådan. Mitt är inget vidare.
Sv: Vilken träns tycker ni? Antingen har vi olika krav på kvalitet eller så har de varierande sådan. Mitt är inget vidare.
Ek3n 18 Jun 2008 #25 Sv: Vilken träns tycker ni? Okej, vad är det som gör att ditt inte är något vidare då?
Elektron 18 Jun 2008 #26 Sv: Vilken träns tycker ni? Det är dålig läderkvalitet helt enkelt. Vad annars?
Ek3n 18 Jun 2008 #27 Sv: Vilken träns tycker ni? Okej.. Ifs har jag inte haft så många träns, så jag har inte så mycket att jämföra med direkt.. men jag är nöjd med mitt iaf.
Sv: Vilken träns tycker ni? Okej.. Ifs har jag inte haft så många träns, så jag har inte så mycket att jämföra med direkt.. men jag är nöjd med mitt iaf.
Elektron 18 Jun 2008 #28 Sv: Vilken träns tycker ni? Det verkar som de har fler kollektioner av olika läderkvalitet. Mitt är av rich tan-läder. Har du ett av engelskt läder är det säkert av bättre kvalitet.
Sv: Vilken träns tycker ni? Det verkar som de har fler kollektioner av olika läderkvalitet. Mitt är av rich tan-läder. Har du ett av engelskt läder är det säkert av bättre kvalitet.
T Topnotch 18 Jun 2008 #29 Sv: Vilken träns tycker ni? sassymaddan skrev: Klicka för att se mer... Det tränset har jag till min ena donna fast som vardagsträns, tror jag betala 2 400kr för det! Men det är helt klart värt priset! Helt underbart träns Dyons Snakestyle, det har jag som tävlingsträns grymt snyggt..nut m. mässingspännen
Sv: Vilken träns tycker ni? sassymaddan skrev: Klicka för att se mer... Det tränset har jag till min ena donna fast som vardagsträns, tror jag betala 2 400kr för det! Men det är helt klart värt priset! Helt underbart träns Dyons Snakestyle, det har jag som tävlingsträns grymt snyggt..nut m. mässingspännen
T Topnotch 18 Jun 2008 #30 Sv: Vilken träns tycker ni? Detta är ett av mina favvo träns, grymt snyggt och bra kvalite. Ett HG Klinker
Sv: Vilken träns tycker ni? Detta är ett av mina favvo träns, grymt snyggt och bra kvalite. Ett HG Klinker