Vilken transport ska jag köpa??

Hoppiz

Trådstartare
Hej! Nu är det så att jag ska köpa en transport! :)
Tänkte mig en enaxlad, max 15 tusen.
Kom med förslag nu!
Vet att det inte är så mkt pengar att köpa transport för men det är min morfar som betalar :love:

Sv: Vilken transport ska jag köpa??

För det priset så får du ju ingen "hipp" eller ny transport precis. Men kolla på olika annonssidor, t.ex Blocket, så får man ta "vad som finns" för det priset.

Brukar finnas äldre umesläp, Valeryd & Boj transporter för det priset, som sagt, bara börja leta efter annonser i den prisklassen.

Håller med. Skit i märket o ta det ex som är bäst för priset.

Leta efter släp i den prisklassen både på blocket och vissa firmor som säljer släp kan ha inbytessläp i den prisklassen.
Skall du köpa i den prisklassen så kolla att golvet är ok innan du köper en transport.

Hej! Nu är det så att jag ska köpa en transport! :)
Tänkte mig en enaxlad, max 15 tusen.
Kom med förslag nu!
Vet att det inte är så mkt pengar att köpa transport för men det är min morfar som betalar :love:

Som någon skrev är det viktigt att kolla golvet och Även väggarna. Har själv tittat på transporter i den prisklassen och då kan man ibland få vara beredd på att lägga pengar på att renovera. Kan man fixa och dona själv kan det ju vara värt att köpa, kan man inte ska vara vara jätte nogrann. Ibland kan det räcka att gå upp till 20-23000.
Köper du ett för 15 000 kan det lätt stiga i renoveringskostnad. Men man kan ha tur ibland. Ta med dig någon ordenligt kunnig när du tittar på transport.

Lycka till!!

Det finns en del gamla släp på annons som sägs vara relativt nyrenoverade, nytt golv mm. Kolla allt, el, bromsar, väggar, golv, tak etc.

som sagt, inget särskilt märke. åk runt och kolla på släp i den pris klassen du tänkt dig, jämför på blocket en massa och plocka bort dom som inte är ok. finns faktiskt en del fräscha släp för det priset!
jag hade som krav att golvet skulle vara bytt bla...och landade på en chess -93 för 15 000

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
289
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31