Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi på trav är flexiblaFjunet skrev:Testa Travforumet istället!
martha skrev:en travsele skall inte läggas på manken utan bakom
Sen finns det de som missade att lägga på ett selundelägg :smirk:snigelfarmor skrev:![]()
Kolla Martha, det finns hästar som behöver stor mankfrihet![]()
/j
jag tycker ju att det känns något mer bekvämt för hästen oavsett det behövs eller inte, bilden du visar tycker jag inte ser direkt skönt ut för hästen..snigelfarmor skrev:Det behövs inga selunderlägg till körselarde har mankfrihet!
/jenny
snigelfarmor skrev:Men hur är mankfrihet och anläggningsyta? Min walsh har minimal anläggningsyta och ingen mankfrihet (kanske på en ardenner)
/j
Nej och det finns en hel del hästar som ser glada ut med felsittande utrustning, så just den bilden säger mig inget.. :smirk:Nora skrev:Jag använder inte nåt underlägg för jag tycker selen ligger bättre utan. Har försökt fixa nåt tunt bara för att skydda selen men inte hittat nåt än. Ser han ut att tycka det är obekvämt?
![]()
Nora skrev:Du lägger ju tex en pad under en sadel som inte passar men en passande har du bara ett schabrak under för att skydda lädret.