vilken tur jag hade =)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 076
Sv: vilken tur jag hade =)

aha jag tror jag vet vart dte är =) ska igen till horselife nu i dags ljuset ska kika en extra gång ditåt =)

/M

Var på Horselife idag och köpte bland annat ett par smala mjuka lädertyglar, en ny hjälm med svart ventilation fram, en fodrad creamfärgad ridjacka med avtagbara ärmar, en öronluva till Bonita som hon ska ha när hon åker transport eftersom hon störs oerfört av trafikljudet, två stycken höpåsar där det står Morgon och Kväll, en svart longerlina, ett D-ringsbett, ett par bakstrykkappor till ponnyn och mamma köpte ett par schaps.:banana:

du har också shoppat =P

kan gissa att det inte gick på mkt de inte..

men du visst stängde de för gott idag???

/M

Ja, billugt var det, kommer inte ihåg hur mycket det kostade, men det var flera flugor i en smäll det iaf:banana:

Ja, jag tror det, synd eftersom det ju ligger nära och bra annars.:(

MalanMjöl skrev:
Rensa bland dina pm.. Den heter Östraby Trading föresten.. Kan få vägbeskrivning via pm sen! (vet inte om man får lägga ut den här...)

Vet du hur de är till att prova ut sadlar?
Ska ev dit med min häst nästa vecka om vädret är bättre.
M vH A_Z

Tyvärr ingen aning, men vet att dom säljer begagnade sadlar som man kan få hem och prova iaf.. Tyvärr vet jag inte hur duktiga dom (han?) är.. Du får gärna avlägga en rapport när ni har vatt där! :)

vi ska åka och kolla i Östraby Trading i morgon, man får hoppas att man hittar ett =)

Tack för vägbeskrivningen.. =P

/M

Dom har nog stängt nu, de skulle stänga på fredag..

men jag tror du hittar dom på källqvist hemsida.. på återförsäljare

/M

horze har väl flyttat in i deras gamla lokal?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka