Vilken voove?:)

N

nicesTx2hing

Hej,
jag är en 15 årig tjej som har tjatat på mina föräldrar om hund hur länge som helst. De älskar också hundar, men de anser att de har för lite tid för en vovve. De flesta av mina kompisar har hund och en av dem har tom kennel. Där det jämt får en massa valpar

Varför jag skriver är ju först hur jag skulle kunna övertala dem, och sen så har jag 2 småsyskon på 2 och 4. Men hunden skulle isf nog vara min hund. Jag ska flytta till örebro till gymnasiet där jag kommer bo på internat. Så där kommer den få bo i lägenhet. Så det ska inte behöva vara ngt hinder.

Jag skulle vilja ha en vovve som väldigt gärna binder sig vid en person, som en bästa vän lix Någon som aldrig sviker, lättlärd, vänlig, gosig behöver inte men helst som gillar värme. EInte allt för stor men som sagt, som gillar att mysa och binda sig till en person (mig då) Men också en som skulle reagera ifall ngt eller ngn gjorde ngt mot mig. Men eftersom jag kommer bo på internat (kommer hem till vårat hus på helger) så ska det heller inte vara svårt för den att vara ensam. En söööt voovve är ju inte helt fel heller.
Allt behöver inte stämma in, så kom gärna med förslag

Snälla hjälp mig^^
 
Sv: Vilken voove?:)

Du har redan en tråd, du får inte starta en ny med samma ämne.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 320
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 943
Senast: hundtant
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 180
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 548
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp