Vilket är att föredra?

Sv: Vilket är att föredra?

Eller så beror det på osäkerhet... Ingen av dem kan kommunicera riktigt och var då dessutom kopplade.

//E

Förmodligen är det så, de höll på snurra runt och trasslade lite.

Izor behöver mer hundkontakt, det är vi medvetna om.
Vi har fd grannar en bit bort som har en bichon frise (stavas?).
Izor och Wilma har bara träffats två gånger än så länge sedan åkte hon på semester.
Jag tror att de kan bli bra lekkamrater, hon är dessutom lite äldre än Izor så han kan nog lära sig lite av henne (Wilma satte dessutom Izor på plats när hon tyckte att han blev lite för jobbig).

Vill inte ha en kontaktsökande hund annat än mot mig. Föredrar att inte använda koppel och det skulle inte gå om hunden ville hälsa på kreti och pleti. Jag har valt en vallhundsras- väldigt mjuka och ganska reserverade hundar. Terrier och retrivers- nej tack. Skulle aldrig orka ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 436
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 192
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur