Vilket är märket? Panik!!

Sv: Vilket är märket? Panik!!

Hoppsan... Nej det var HG modeller... Anledningen till att jag vet att dyon ska få en ny kollektion var att hon sa det i en butik... henrikssonsridsport... men hon har inget hemma hon heller...

Hur har ni råd med så dyra träns? :eek: Själv har man inte spec dyrt :angel:. Men det duger bra det med, huvudsaken är ju att man har en underbar häst :)

Jag har inte råd än (eller ja det har jag väl egentligen, men...), men håller på o sparar lite av studiebidraget varje månad, så SNAAART har jag 3100 :angel: (ca hälften kvar...) Det är faktiskt kul att gneta ihop till nåt å sen äntligen få köpa det - underbar känsla!! :)

Jag har också en underbar häst... Eg har jag inte råd med så dyra träns... hihihi... men ändå har jag 4 st... Jag jobbar och lever ganska snålt... Gratis jobbkläder och billig mat på jobbet..Har inte många andra utgifter än min häst...
Köper kankse inte så mkt saker när han har varit skadad, då kostar det en del iaf...

mm men ska man ändå köpa träns är det lika bra att köpa det man verkligen vill ha, för man kommer ändå alltid att fortsätta köpa tills man får det!! *den sorgliga sanningen*

Jo... det sa jag också när jag hade köpt det första... hihihi... Sedan bytte jag färg och skulle bara ha ett till... sedan skulle jag bara ha ett pullar och sedan skulle jag bara ha en med platta på nacken...
*den ännu sorgligare sanningen*
Fast jag håller med. Onödigt att köpa ngt billigt skit man ändå inte kommer att använda när man köpt drömsaken...

men alltså om jag nu beställer ett HGträns från equinet, kommer plattan att vara på nackstycket då?

jag beställde mitt hgträns därifrån och fick plattan på pannbandet, så prata med dem först. Sen tog det 4-5 månader innan jag fick mitt för det skulle sys upp. Så vill du ha det fort måste det finnas på lager, annars har skara hästsport en hel del hgträns hemma, och de kanske har något med platta.

Mailade Equinet, fick till svar:
"Det går inte att bestämma var bricken ska sitta, ibland sitter den på nackstycket & ibland sitter den på pannbandet"
Suck....

Vad spelar det för roll var plattan sitter? Det är väl ändå själva tränset som räknas... men hoppas du hittar ett med plattan på nackstycket om du så hett önskar det:D :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 976
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 592
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 535
Senast: miumiu
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka