Vilket är snyggast?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Moja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 068
Sv: Vilket är snyggast?

Okej, joo det ser faktiskt "lyxigast ut" men ändå på bilden ser det lite klumpigt ut tycker¨jag, Har dock inte sett det i verkligheten

Det är inte alls lika klumpigt i verkligheten men har ändå en bredare nosgrimma. Lädret är ju inte så bra på Globus grejjer men bättre än hööks iaf :p

okej :)
köper man de lite billigare tränsen så får man väll stå ut med att de inte är världens bästa kvalitét :)!

Jag tycker helt klart att du ska välja det översta tränset :idea:

ingen av dom, tycker den färgen är hemsk!! ingen häst klär i orange... köp ett lite mörkare..

jo min pålle har redan ett i liknande färg o de e supersnyggt, men smaken ee ju som baken!

okej, det blir väll lite mer ljusbrun färg efter första smörjningen väll? Alltså inte lika "orangebrun"

Har också hittat det här Chetak tränset som jag tycker om,
Har hört att Chetak ska vara ett bra träns för priset!

http://www.butikenistallet.se/index3.html

det är tränset som heter "Piryanka Chetak"

det första tränset har jag, lät det ligga 1 dygn i olja sen var det hur underbart som helst! men blev mycket mycket mörkare, och smidigt och snyggt :love:

har du någon bild på det när det sitter på hästen`? :D

okej :P hehe, skulle vara kul o få se någon bild på tränset på en häst

Fodringen på tränset är fortfarande ljus brunt, men resten är lite mörkare, ska fixa bilder!!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 474
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?