JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vilket djur är det tillåtet att plåga?
(NÅ)
En av Sveriges bästa travkuskar, Åke Svanstedt, är misstänkt för djurplågeri. I TV4:s Kalla Fakta i onsdags talade två före detta anställda ut om att de sett stjärnkusken ge sina hästar elchocker med en så kallad grisfösare.
http://www.nyan.ax/ledaren/spalten.pbs?news_id=39201
Moderator
Hästnyheter
(GT)
Stjärnkusken Åke Svanstedts anklagas för djurplågeri.
Nu framträder två tidigare anställda på travstjärnans gård - och säger att...
Trav
Har hört att det ikväll 22.40 på tv4 ska visas ett program om "djruplågeriet inom travsport" med anledning av det uppror som blev efter...
49
50
51
Guldfasanerna
Övr. Djur En av ankorna ruvar förresten! Vi väntar smått om lite mindre än tre veckor om äggen är som de ska. 😊
(inte sexton stycken tack och lov!)
Sel
35 minuter sedan
Svar: 1 575
Visningar: 134 831
Djur
Minska antalet fästingar på katt
Huh, halsbanden är ju torra så det tänkte jag inte riktigt var så. Men okej, coolt.
Asko
Idag kl 16:50
Svar: 11
Visningar: 320
Katt
Ofräsch häst?
Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
e_jhastar
23 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också...
Sryoqwe
32 minuter sedan
Svar: 232
Visningar: 26 048
Avel
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nu har ju inte ts skrivit att hon vill köpa en gård 🙄
Priserna är betydligt bättre här än Stockholm med fördelen att man slipper...
Bison
55 minuter sedan