tezzie82
Trådstartare
jag ska nu få köpa min foderhäst
och jag vill ha en bra försäkring till honom. han är en arabvalack och är 13 år. han har aldrig varit sjuk men jag vill ändå ha en bra veterinär försäkring. jag har alltid haft folksam till mina hästar och andra djur men har hört att dom har höjt självrisken rejält nu... vad har ni för bolag och hur mkt kostar det er? livförsäkringen vill jag ha på 20 eller 25 tkr och vet minst 50 tkr.
jag har ju alla mina försäkringar i folksam och då borde jag väl få lite rabatt eller? tänkte ringa runt och se vad dom kan erbjuda mig men ville kolla här lite först. det bästa tycker jag är att ha en fast självrisk men är det ngn som fortfarande har det? är det alltid bäst att ta över försäkringen från förra ägaren? hon har ju bara 25 tkr i vet vård och det tycker jag är väldigt lite... vore jätte tacksam för svar
jag har ju alla mina försäkringar i folksam och då borde jag väl få lite rabatt eller? tänkte ringa runt och se vad dom kan erbjuda mig men ville kolla här lite först. det bästa tycker jag är att ha en fast självrisk men är det ngn som fortfarande har det? är det alltid bäst att ta över försäkringen från förra ägaren? hon har ju bara 25 tkr i vet vård och det tycker jag är väldigt lite... vore jätte tacksam för svar