Vilket håll stänger ni benskydden åt?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Doneloge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 4 984
Sv: Vilket håll stänger ni benskydden åt?

Breakdance skrev:
Om du menar att det bara är bakskydd som kan spännas åt olika håll så måste du ha missat dom "vanligaste" skydden, som det även finns bild på längre upp i denna tråd.

Jodå, det vet jag, men jag kan bara kolla MINA skydd hur hårt/löst de spänns/sitter och jag har öppna senskydd fram och de kan bara stängas åt rätt håll (resåren bakåt, sen kommer en överliggare uppifrån och ner som extra säkerhet). Och bland mina skydd är det bara kotskydden bak man kan stänga åt två håll, och där spelar det verkligen ingen roll för jag behöver inte dra åt dem.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 403
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 081
Senast: Majjijann
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Gjort första höftledsröntgen av hund och lite funderingar kring tillvägagångssättet. Vid röntgen fick jag först stå vid huvudet och...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka