Vilket schabrak kan matcha denna luva?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 163
Sv: Vilket schabrak kan matcha denna luva?

Bieman Riding. Tyskt företag. Bieman Riding är typ Glen Gordons version av Dyón för Bieman de Haas.

Okej :)

*kl*

Men nu fick jag mejl från butiken jag mejlade med förut som sa att det mocka-färgade schabraket var slut, och att hon hittat ett på lagret.. Men då vet jag inte om jag ska köpa det (om det är mycket ljusare..) eller om jag ska försöka få tag på ett choklad-färgat (eller vad den mörkare nyansen heter).. Vad tycker ni :)? :p

putt..

(hon i butiken skrev nu att hon tycker att det mocca-färgade skulle passa bättre än det mörkare.. så nu är jag lite förvirrad :crazy::p)

Det är väl bara att be att få det på öppetköp! Skulle det inte vara så snyggt då som du hoppats på så kan du ju lämna tillbaka det.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 271
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 874
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 860
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka