Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men nu fick jag mejl från butiken jag mejlade med förut som sa att det mocka-färgade schabraket var slut, och att hon hittat ett på lagret.. Men då vet jag inte om jag ska köpa det (om det är mycket ljusare..) eller om jag ska försöka få tag på ett choklad-färgat (eller vad den mörkare nyansen heter).. Vad tycker ni ?
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Trädgård & Växter Min tomt är på en hektar... och ja, jag hade absolut klarat mig med mindre :D Men jag gillar att ha svängrum även om det är satans...
Hundavel & Ras Jag med :love: har en vän till familjen i avelsrådet för röd irländsk setter så han är jättekunnig på att hitta det en vill ha. Därav...
Lantbruksdjur Vad jag hört så är det inte bara springor i väggarna utan vilket annat liten spricka eller vilket litet glapp som helst. Kvalstren är så...