Vilket schabrak kan matcha denna luva?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 163
L

Lawendel

Japp, nu sitter jag här och har hittat en snygg luva som är asläcker på hästen, men nu är problemet; jag har inget matchande schabrak! (dagens I-landsproblem :angel:)
Märket det är av har jag inte hittat något schabrak som har samma färg, så jag har börjat fundera om det inte finns, men då kanske ni på buke kan hjälpa mig att komma på nåt annat schabrak som kan matcha? Det behöver inte vara exakt på färgen, men så att det matchar skapligt iallafall :)

Här är luvan:

20480554.jpg

färgerna är väldigt exakta.

Sv: Vilket schabrak kan matcha denna luva?

Har inte Eskadron (klurar) haft färgtema i liknande? Tror i allafall de haft ett rutigt täcke med de färgerna och tror de haft schabrak :)

Jo, de har petrolfärgade schabrak och även bruna schabrak med petrolfärgad passpoal. Fast jag vet inte om de fortfarande finns och säljs.

Alla: Jag har hittat Eskadronschabrak nu, som är i färgerna Mocca/Petrol! Antar att det är dom ni menar, för dom var väldigt lika luvan i färgen :D! Jiihoo :banana: ;)

Tack för tipset :D :bow:

Annars går du bara till en återförsäljare till Three Horse och frågar om de kan ta hem ett likadant schabrak. :idea:

Ett helt vanligt brunt schabrak utan andra färger är ju alltid snyggt. Annars ett brunt med ljusblå passpoal.

Eskadron har dessa färger på ett schabrak om jag inte minns fel, annars kan man ju beställa från Mias eller Equalityline om man vill ha just de färgerna. Även Anna Scarpati kan man ju beställa genom och få de färger man vill ha:)

Ett ljusblått med brunt kantband hade varit supersnyggt till! Tex Mias.

Annars går du bara till en återförsäljare till Three Horse och frågar om de kan ta hem ett likadant schabrak. :idea:

Ja, fast problemet är att jag inte tror att dom har något liknande schabrak.. Det fanns inte i deras katalog iallafall, och det gjorde luvan.. :(

Ja, jag har funderat på Equiline, men dom är lite för dyra som jag har det just nu :p.. Men Mias skulle ju kunna vara nåt, men vet du om det finns i ungefär den där bruna nyansen? Jag har gett mig 17 på att nån gång ska jag ha ett Mias-schabrak, så varför inte nu :D?

Hihi, ja de kostar ju en del:D Mias schabrak är super i kvalitet och håller färg och passform jättebra. Ja de finns i den bruna nyansen, är ju ganska vanlig brun färg. Åk till en häst affär som är lite större som har mycket Mias schbrak hemma, ex Charlies häst och hund i Jönköping eller Sharpman i Mjölby...de kan mycke väl ha just ett brunt schabrak hemma:) Annars är det ju bara att beställa på nätet, de flesta brukar ju sälja Mias schbrak.

HKM har ett brunt schabrak som heter Oslo med en ljusblå kant. H*staffären har dem på sin hemsida. Ganska stilrent schabrak.

Schabraket i mitten är bra mycket ljusare i verkligheten än på bilden.

Hm, okej.. Tror du att det första skulle passa bättre?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 319
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 919
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka