bollen__ 7 Feb 2008 #21 Sv: Vilket täcke? Tänk så, Men de har inget övergångstäcke utan fleece med halvhals då?
Kaki Trådstartare 7 Feb 2008 #22 Sv: Vilket täcke? Näe, de enda med halvhals de har är ett vintertäcke 400g (har jag redan, fast med avtagbar helhals) och det där fleecefodrade regntäcket... Tänk hur?
Sv: Vilket täcke? Näe, de enda med halvhals de har är ett vintertäcke 400g (har jag redan, fast med avtagbar helhals) och det där fleecefodrade regntäcket... Tänk hur?
Kaki Trådstartare 8 Feb 2008 #23 Sv: Vilket täcke? Du ska jag beställa det blåa med 165 g foder och nyloninsida. Bestämde mig för det till slut
Sv: Vilket täcke? Du ska jag beställa det blåa med 165 g foder och nyloninsida. Bestämde mig för det till slut
bollen__ 8 Feb 2008 #24 Sv: Vilket täcke? jag syftade på det du skrev om när du skulle använda täckena, inte på sommaren utan innan sommarvärmen kommit osv. därav mitt tänk så :P
Sv: Vilket täcke? jag syftade på det du skrev om när du skulle använda täckena, inte på sommaren utan innan sommarvärmen kommit osv. därav mitt tänk så :P