Vilket underbart liv denna familj lever

Det var väl en dömande rubrik. De kanske har hur kul som helst tillsammans :D Pranks är inte min typ av humor men jag har svårt att se barnsligheter och skratt som något dåligt. Mer lek till folket!
Inte bara rubrik utan några inlägg också. Inte min typ av humor, men om de gillar det själv, och de verkar ju ha publik ändå, så förstår jag inte varför det ska ses så negativt av andra. Det är ju ändå rätt harmlöst- båda är med på det, det märks tydligt.
 
Jag skulle inte vilja ha det så nej, men jag tycker just dem är rätt roliga att se på! Dem har både ballongerna, konfetti och färgad "rök" dem prankar varandra med, hela familjen är med på det och dem hjälps åt att städa.. hon är så liten och gömmer sig på de mest oväntade ställena.. ^^
 
Det var väl en dömande rubrik. De kanske har hur kul som helst tillsammans :D Pranks är inte min typ av humor men jag har svårt att se barnsligheter och skratt som något dåligt. Mer lek till folket!
Håller helt med om mer barnslighet åt folket men för mig liknar dessa klipp just den form av mobbning som förekom när jag gick i skolan.
 
Jag skulle inte vilja ha det så nej, men jag tycker just dem är rätt roliga att se på! Dem har både ballongerna, konfetti och färgad "rök" dem prankar varandra med, hela familjen är med på det och dem hjälps åt att städa.. hon är så liten och gömmer sig på de mest oväntade ställena.. ^^
Ja städningen måste vara jobbig efter varje prank

Den här är rätt rolig. Hon tror att hon har kommit undan men tji fick hon :laugh:
 

Liknande trådar

Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
732
Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Hej! Jag undrar, kan man leva med ätstörning resten av sitt liv?
Svar
3
· Visningar
558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp