Vilket vackert stall!!

Sv: Vilket vackert stall!!

Kardinal skrev:
Jamen det ser ju lite coolare ut med min stavning ;)

(Tack, aldrig fått svar på hur det stavas)
jo det gjorde det iofs.. kanske ska döpa nån ponny till Yakuzi.. kalla den för Kusen :p

Joda det är det, jag kan av egna tankar anta att Jan Brink inte är helt fattig men marken samt el, vatten.. foder osv. till hästar. Jan har som det står i texten byggt ut Tullstorp med åren vilket får mig att tänka på hur anläggningen har förvandlat i och med att åren har gått.

Vad tror ni att utgångspriset skulle ligga på för Tullstorp Dressage Stable? runt 10-15 Miljoner?

Räcker knappast. Om man jämför med Aledal så kostade det nya stallet ca 6 miljoner om jag inte minns fel. Tror inte att det nya ridhuset är inräknat i dessa. Delvis EU-finansierat. I och för sig har Aledal ca 60 stallplatser har jag för mig och Tullstorp är väl inte lika stort, men ännu lyxigare istället.

Skulle väl inte vara helt fel, har dock sett ett säteri som varit ännu snyggare ;)

Åååh, skulle inte ha något emot att ställa min Surprise där! :)
Fast stallhyran ligger nog väääldigt högt upp..

Tänkte på allt, hela anläggningen.. gissa på det är ju inte till salu för ens Jan drar sig tillbaka eller ens då :p

Det är sååå läckert... :love:

Dit jag åker och tränar har dom byggt en kopia av Jans ridhus och samma underlag. Såå härligt att rida på.

Tullstorp är verkligen underbart...:love: Men så har han ju slitit som ett djur för att få det sådär fint också...

Centaur skrev:
http://www.hippson.se/6519

Här skulle det inte göra ont att stå, eller vad tycker ni? :d

Undrar vad man får betala i stallhyra där? :angel:

Det var jätte fint, där skulle jag och Mina hästara perfekt. :D Får väl lov att skaffa mig en likande anläggning i framtiden. :angel:

Antagligen kvittar det hur mkt pengar du ens vill lägga på en hyra... Vad ska han med drällande inackorderingar till?!?!?
En kompis till mig var där på praktik 5 v genom skolan för två år sedan. Hon gillade stället men det var mkt jobb...

Roynes anläggning är inte heller fel...
www.springfieldfarm.se

Nä, jag skulle nog inte ville ha inackorderingar..
Jag kanske kan få vara där och träna? :idea: :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 659
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 656
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka