Vill att datorn kommer ihåg mailadress. Hjälp!

mathilhill

Trådstartare
Som rubriken säger så vill jag att min dator ska komma ihåg min mailadress när jag ska logga in på tex. facebook.
På andras datorer brukar det komma upp förslag på mailadresser som det har loggats in med när man skriver första bokstaven i inloggningsfältet. Men inte på min jäkla dator:mad:
Så varje gång jag ska logga in måste jag skriva hela adressen även att jag loggade ut för typ tio minuter sedan, lite tröttsamt.
Visst borde det finnas någon sorts inställning till detta? Eller är det min dator som tycker att jag ska sluta vara lat o skriva hela skiten varje gång?:p

Om någon vet hur man gör så är jag väldigt tacksam för hjälp:laugh:

Sv: Vill att datorn kommer ihåg mailadress. Hjälp!

vad har du för webläsare?

Information som är viktig om du vill ha hjälp!

I Internet Explorer 8 kan du bocka i att den ska komma ihåg formulärdata under:
Tools (Verktyg) > Internet Options (Internetalternativ) > Content-tabben (Innehåll) > AutoComplete (Automatisk ifyllning?) Settings-knappen (Inställningar-knappen?) > Bocka i Forms (Formulär) eller User names and passwords on forms (Användarnamn och lösenord i formulär?) :)

(Eftersom jag använder operativsystemet på engelska blir det en del gissningar på översättningarna inom parentes :) )

logga inte ut.. da behover du aldrig komma ihag.. men undrar, hur svart ar det att komma ihag sin email address???

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 996
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med... 2
Svar
30
· Visningar
3 640
Senast: vallhund
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 789
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka