Vill ha konstruktiv kritik.

Csillag

Trådstartare
Min sambo håller på att göra en hemsida där han ska sälja e-cigg. Men är det ok att länka den här så ni kan ge oss konstruktiv kritik?
 
Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Förmodligen inte.
När jag behövt hjälp med bloggar har jag dock tagit screenshots och klippt bort URL och övrig grafik där adressen/namnet varit synlig, och de trådarna har alltid fått ligga kvar.
 
Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Precis. Och skulle man behöva hjälp med helheten går det att behålla typsnitt men bara byta ut texten på företagsnamnet, typ. :)
 
Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Låter alldeles för krångligt för mig. Jag vänder mig till annat forum där det är tillåtet :)
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 448
Senast: ptr
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 423
Senast: Mkb
·
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 534
Senast: Pratsch
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp