vill höra lite åsikter..

scizofren

Trådstartare
vad tror ni om att köpa en luftpumpad wintec syntetsadel som man kan justera bomvidden på?
jag personligen tycker att det låter ganska bra.
eftersom den är luftpumpad borde den ligga jämnt längst hästens rygg när luften i sadeln fördelas efter hästens form. dessutom kan man ju justera vidden genom att köpa en "båge" för bara 300.. någon som har något att säga om denna wintec sadel?

Sv: vill höra lite åsikter..

dom är jättebra, jag har en till salu ;)
skulle inte sälja den om det inte vore för att jag inte får plats med mina ben i den.

Sv: vill höra lite åsikter..

är det en 17"? svart? vad är det för modell? vad vill du ha för den? var bor du?:bump:

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 975
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 923
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka