vill inte skriva ÅÄÖ

Hazel

Trådstartare
Dålig rubrik kanske :P har fått ett tangentbord (bluetooth från Linocell) till min surfplatta. Det är ett svenskt tangentbord och har således ÅÄÖ, men när jag försöker skriva det så får jag bara upp andra tecken. Plattan är inställd på svenska med. Funkar inte att hålla in nån knapp heller verkar det som och jag hittar ingen manual på internet. Nån som vet vad man ska göra?

Sv: vill inte skriva ÅÄÖ

Låter verkligen som att surfplattan är inställd på annat språk.

finns det några inställningar på surfplattan där du kommer in på tangentbordet, kan vara att surfplattan är inställd på sve och tangentbordet är sve men att tangentbordet inte är kopplat tillsammans med surfplattan på det svenska språket.

Har ej någon surfplatta själv men det är ju en annan typ av dator.
Så någonting sånt borde det vara.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 200
Senast: kma
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 995
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 653
Senast: vtok
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 894
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka