vill se bilder på bucastäcken

Sv: vill se bilder på bucastäcken

mitt Buccas täcke, köpt beg för 300:- helt super! Men det måste vara felmärkt, står att det ska vara 155cm men det är det absolut inte, max 145cm.

11913_1201627628.jpg

Min mamma hade två stycken sådana som blev stulna (onödig info) :D

ja, jag tror nog inte att det är någon större risk för att det ska gå sönder.

Det beror väl på hur hästen är byggd. Min häst är kraftig över bog och bringa och Bucastäcket jag har är trångt på henne framtill. (därför används det nästan aldrig), men har man en häst som inte är så kraftig sitter det säkert bra.

Jag har flera Bucastäcken och är jättenöjd med dem.
Det enda jag saknar på dem är att innerfodret borde vara glansigt.
(finns det något bucas som har glansigt foder ?)

Det ena regntäcket jag har är 17 år gammalt. Det är fortfarande regntätt, dock så har innerfordret börjat gå sönder plus att bogspännena börjar bli mycket slitna. Detta täcke har jag använt varje vår, höst och "varmare" vinterdagar i alla år. Men från i år så är det bara ett reservtäcke, om något täcke inte hinner torka över natten.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 446
Senast: MiniLi
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 416
Senast: Nota
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 317
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka